پیام تبریک مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران برای روز جهانی راهنمایان
بی تردید انتخاب روزی در تقویم جهانی برای راهنمایان گردشگری ،نشان از جایگاه و نقش ارزنده این حرفه مبتنی بر دانش و مسئولیت پذیری در میان مشاغل مهم دارد.
راهنمایان  گردشگری ، به عنوان سفیران فرهنگی کشور، نقشی بزرگ و وظیفه‌ای سترگ در تبیین و ترویج فرهنگ غنی کشور عزیزمان ایران  بر عهده دارند.
در سالی که گذشت صنعت گردشگری کشور  کیومرث غفاری از راهنمایان ، خدوم و دلسوز استان تهران که سالها از عمر خویش را صرف توسعه گردشگری کشور نمود را از دست داد . ضمن زنده نگهداشتن یاد و خاطره این راهنمای پیشکسوت اینجانب ۲۱ فوریه (3 اسفند ماه) روز جهانی  راهنمایان گردشگری را به تمامی فعالان این صنعت تبریک و تهنیت عرض نموده  امید است در پرتو الطاف حضرت احدیت همیشه موفق، سربلند و سرافراز باشید.

پیام تبریک مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران برای روز جهانی راهنمایان

 

 

بی تردید انتخاب روزی در تقویم جهانی برای راهنمایان گردشگری، نشان از جایگاه و نقش ارزنده این حرفه مبتنی بر دانش و مسئولیت پذیری در میان مشاغل مهم دارد. راهنمایان گردشگری، به عنوان سفیران فرهنگی کشور، نقشی بزرگ و وظیفه‌ای سترگ در تبیین و ترویج فرهنگ غنی کشور عزیزمان ایران بر عهده دارند.

در سالی که گذشت صنعت گردشگری کشور کیومرث غفاری از راهنمایان ، خدوم و دلسوز استان تهران که سالها از عمر خویش را صرف توسعه گردشگری کشور نمود را از دست داد. ضمن زنده نگهداشتن یاد و خاطره این راهنمای پیشکسوت، اینجانب ۲۱ فوریه (3 اسفند ماه) روز جهانی راهنمایان گردشگری را به تمامی فعالان این صنعت تبریک و تهنیت عرض نموده امید است در پرتو الطاف حضرت احدیت همیشه موفق، سربلند و سرافراز باشید.

آخرین اخبار