برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با گردشگری دفاع مقدس

همزمان با ششم مهرماه و هفته گرامیداشت دفاع مقدس، کارگاه آموزشی آشنایی با گردشگری دفاع مقدس و بازدید از موزه دفاع مقدس به زبان انگلیسی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران، با تلاش و همکاری مدیریت های آموزش و فرهنگی انجمن، کارگاه آموزشی آشنایی با گردشگری دفاع مقدس، صبح امروز ششم مهرماه ۱۴۰۰ به زبان انگلیسی و با هدایت محققین و اساتید پیشکسوت در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار شد.

در این برنامه آموزشی که با حضور تعدادی از راهنمایان گردشگری استان تهران در سالن خانه شعر وادب پارسی، برگزار شد، خانم پایدار از محققین حوزه گردشگری یادمانی جنگ و راهنمای گردشگری، اهمیت گردشگری یادبودها را بیان کرده و ویژگی های این مدل از گردشگری را تشریح کردند.

در ادامه این برنامه نیز استاد ابوالقاسم ساسان راهنمای پیشکسوت گردشگری به ارائه تجربیات خود در خصوص گردشگری جنگ پرداختند. بخشی از سخنرانی استاد ساسان به موضوع گردشگری پس از کرونا اختصاص یافت و تجربیات ارزشمند ایشان در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

در پایان این کارگاه راهنمایان از موزه دفاع مقدس به همراه یک راهنمای تخصصی انگلیسی زبان بازدید بعمل آورده و به صورت اختصاصی با ویژگی های این موزه آشنا شدند.

هدف هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی با گردشگری دفاع مقدس و تقویت دانش زبان انگلیسی است.

 

گفتنی است در جریان اجرای این کارگاه اختصاصی، به پنج تن از از راهنمایان گردشگری استان نیز جوایزی اهدا شد.

لازم به ذکر است این کارگاه با همکاری مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد و به صورت کامل به زبان انگلیسی برگزار شد.

 

روابط عمومی انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران.

آخرین اخبار