همکار گرامی،
در صورت نیاز به اصلاح و تغییر کارت راهنمای گردشگری در موارد ذیل، مراحل زیر را دنبال فرمایید.

تغییر استان محل سکونت

تغییر مشخصات روی کارت

تغییر زبان کارت

ارتقای تخصص (افزودن تخصص یا دوره جدید به کارت)

مراحل اصلاح و تغییر کارت راهنمای گردشگری

1- ارائه مدارک به صورت حضوری به اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان

مدارک لازم جهت ارتقای تخصص: گواهی نامه پایان دوره آموزشی(لوح)، تکمیل فرم سوگند نامه (دانلود فرم)، تکمیل فرم درخواست (دانلود فرم)

مدارک لازم جهت تغییر زبان کارت: در حال به روز رسانی

2- ثبت درخواست تغییر و اصلاح کارت راهنما (از منوی کارتابل، زیرمنوی درخواست جدید، در پوشه راهنمایان گشت بر روی گزینه تغییر و اصلاح کارت راهنما کلیک نمایید.)

3- شرکت در کمیسیون فنی (در صورت نیاز)

3- دریافت تاییدیه کارشناس مربوطه (در صورت تایید مدارک، درخواست شما جهت صدور کارت به دفتر هماهنگی استان ارسال خواهد شد.)

4- تایید نهایی و صدور کارت (پس از دریافت تاییدیه از سامانه، با مراجعه به دفتر هماهنگی استان نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایید.)


نکته:

در صورتی که قبلا در سامانه سادرا ثبت نام نکردید، می‌بایست پس از ثبت نام در سامانه نسبت به تکمیل اطلاعات و فرم خود اظهاری خود را اقدام نمایید.

توجه!

راهنمایان گردشگری استان تهران در صورت نیاز به راهنمایی در موضوعات فوق با شماره زیر تماس حاصل فرمایند.

(میرات فرهنگی استان تهران-نجف پور)
021-88934841-3
داخلی 1154